2011. február 10., csütörtök

Az első 4 napom!

Hát hogy is mondjam, az első 4 nap meglepően jól alakult, igaz nehéz volt, de bírom.
Általában ha nagyon éhes vagyok elkezdek inni, minél többet, ettől ugyanúgy éhes maradok de legalább enyhül kicsit.
Tegnap este, főztem lecsót, virslivel és tojással, pont 2 adag lett, ezt kb. 300 kalória, és persze ez volt ma az ebédem, de sajnos alig enyhítette az éhséget! Reggelire 1 kisebbfajta banán + 1 pohár citromos víz.
És amit szem előtt tartok, az az, hogy minél többet igyak. Kicsit fura, hogy fél óránként pisilni járok, de ez van, mindent a cél érdekében.
Délután már csak 1-1 gyümi vagy zöldség! És ami a legkritikusabb az az este!!! De estére semmit see!
Eddig minden nap csináltam este 100 felülést és reggelente 50-et. Ma már mosolyogva mentem dolgozni.

A célom, hogy 15 nap alatt leadjak 10 kg!!  
Most tartok ugye a 4. napnál, és hogy fogytam e? Nem tudom....valami megindult, de még nem látszik sztem,csak jobban érzem magam. Szombatra azért már látszódnia kéne szerintem,nem? Csak azt látom, hogy hatalmasak a hurkáim.
Hallottam tegnap egy mondatot, és azóta ez jár a fejemben és ha éhes vagyok ezt mondogatom:

Nem azért élek, hogy egyek, hanem azért élek mert eszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése