2011. február 11., péntek

Az 5. napom!

Az 5. napomat azzal zárnám, hogy holnap már a 6. nap! :) Minden percben azt számolgatom, hogy hány kilótól szabadultam meg eddig és hogy mennyitől fogok eddig meg addig...
Elég jól viselem a fogyókúrám, büszke vagyok magamra, viszont van itt egy bökkenő, a legjobb barátomnak most volt a szülinapja. Ma felhívott, hogy szombaton szülinapi buli, ami egyenlő az ivással is, amit viszont nem szabad=tiltólistás!!!! Ami nehezíti a dolgot, hogy haza kellene utaznom = a sok kaja, sok kaja és ezt meg végképp nem szabad.....huh nem könnyű, mit csináljak? Elég erős leszek, hogy ezeket megálljam? Tudom, ha egy kicsit megbotlok vége mindennek....vagy nem megyek el.

Ma is banánt és vizet reggeliztem, elvoltam vele...majd ebédre fincsi lecsót ettem,( amiből most megtudnék enni egy egész lábossal  finom frissen sült fehér kenyérrel :) hmmm, de jó lenne....)
Ettem még egy narancsot is nasinank, aztán utána már semmi, csak ittam és ittam.....

Ma 7-re mentem zumbázni és eszméletlen jól esett.. és mostanra már kipurcantam, most kéne egy snickers! :)

Hát kb. ennyi volt a napom, mindig csak arra gondolok, hogy fogok kinézni és, hogy minden ember azt fogja mondani,de jól nézel ki. Én meg ezt valamiért utálni fogom, de nagyon....

Egyébként napról napra jobban érzem magam a bőrömben, de e közben beférkőztek a fejembe olyan gondolatok, hogy nem is látszik semmi, ugyanolyan vagyok, nemfog sikerülni, stb. De ezeket igyekszem azonnali hatállyal hárítani, nem szeretném , hogy elrontsák.! Az a lényeg, hogy erős vagyok! És mellettem nincs senki aki segítene, a lakótársam egy alapból vékony lány, aki tegnap este is bevágott 8 olajban sütött csirkeszárnyat és természetesen egy dkg sem megy fel neki.
Jah, arról nem is beszélve, hogy a főnököm egész nap zabál az orrom előtt minden félét pl: mekis kaja, sós mogyi, bécsi szelet és még sorolhatnám.....

Szóval mellettem senki nincs, de én bárki mellett állok, ha szüksége van rá!!!!

Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése