2011. február 13., vasárnap

6. 7. nap, a csábító hétvége!

Igen, ez a hétvége teljes mértékben a csábításokról szólt, de minél több dolgot vissza utasítok, annál erősebbnek érzem magam és jelentem: jelessel zártam a hetet! :)
Pedig ugye kezdődött a bulival tegnap este, de egy korty piát sem fogyasztottam és ami a legnagyobb problémát jelentette az az otthon töltött időszak.
Reggel finom ropogós, sok sajtos, sajtos rúd kísértett, na persze az édesanyám által gondosan kikészített csokoládés tányér is okozott némi fejtörést, de végül győztem! Ezeket lefojtottam egy kis gyümivel és egy joghurttal + extrudált kenyér. Majd jött a vasárnapi ebéd, gyenge, zsenge borsóleves + puha rizibizi, ropogós csirkehúsból készült rántott húsival és hab mindezek tetején a nagymamám által készített 2 féle házi lekvárral töltött bukta és paprikás, cukormázas csiga. hmmm, nem mondom, elgondolkodtató volt.
Na, de természetesen egy falat sem csúszott le semelyikből.
Készítettem magamnak, pulykahúst párolva és hozzá dinsztelt káposztát...és láss csodát jól laktam.
De itt nem ért vége a mai nap, kedves legjobb barátom a kedvencemmel csábított a vonaton úton vissza az albiba és ez nem más, mint a házi krumolispogi....plusz hozott nekem egy nagyon fini csokit is.

Végeredmény: jól érzem magam!

Ami a fogyást illeti, holnap tartok a félidőnél és úgy érzem 5 kiló lement! Igen jól számoltok, 15. napra 10 kiló lemegy! Igaz, bevallom, jelenleg most olyan stagnálást érzek, de pozitív vagyok és tudom h véghezviszem.
A legfőbb célom, hogy elérjem az 55 kg-ot. De az még odébb van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése