2011. február 21., hétfő

16. nap Végem van!

A tegnapi nap, hogy őszinte legyek nagyon kiborultam, és ez nagy részben a fogyókúra miatt volt.
A körülöttem lévők megjegyzéseket tettek és nagyon szíven ütött. Az egész este csapódott le, amikor edzésen voltam. Már akkor is bőgni tudtam volna.
Ugye tegnap volt a 15. nap, a bűvös nap és ugye elég szigorú diétát tartok és egyszer sem szegtem meg, na már most szerintem fogytam is jó pár kg! De ezt a munkatársaim nem vették észre, jöttek a mondatok: az a lényeg h te érzed stb. Na ezek a mondatok a rémálmaim közé tartoznak, de valószínű az összes fogyókúrázónak.

Legközelebb, csak hétvégén fogok tudni, írni, mert a munka miatt elutazok. Nem mintha annyira sokan olvasnának :) konkrétan senki, de mindegy.

Azért puszi mindenkinek és kitartást!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Rátaláltam a blogodra, és le a kalappal előtted! Sőt! Most kedvet és erőt kaptam ahhoz, hogy végre a tervezgetett diétát beiktassam. Köszönöm! :)
    Ha megengeded, ajánlom én is neked a blogomat: theafteryesterday.blogspot.hu
    Vannak fogyókúrás receptjeim fent!
    Hajráááá! :)

    VálaszTörlés