2011. február 14., hétfő

8. nap, amikor a környezetre is hatással vagyok.

Eljött a félidő és a stagnálás ideje, ami azt jelenti, hogy nem vagyok a fogyókúra csúcspontján. A diétát tökéletesen tartom, de a súlyom mintha megállt volna....
A reggelim egy körte volt vízzel, majd ettem ebédre egy szelet pulykahúst dinsztelt kápival. Majd elmentem edzésre és rájöttem, hogy valamivel többet kellene ennem, mert egyre gyengébbnek érzem magam, de nem vagyok éhes. Csak arra kell még rájönnöm h mit fogok enni, meg h mikor...

Ma a kolléganőim bejelentették, hogy ők is fogyókúráznak, csak nekik nem kell olyan sokat mint nekem ...Micsoda hatásom van :)

Egyébként nem fogom abbahagyni 15. napnál, minimum egy hónapig csinálom és azt szeretném, ha átváltana életmódváltásba. De ahogy számolgatok nem biztos h sikerül 10 kg a 15. napig. De aztán még az
 is lehet, majd meglátjuk.

Kitartást minden fogyizónak és Boldog Valentin napot! (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése